۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
بازدید:۳۷۲
صد آنلاین |شمس آذر در شرایطی خود را مهیای جدال حساس امروز مقابل استقلال می‌کند که امیدوارند نمایش عادلانه‌ای را شاهد باشند.
کد خبر : ۵۰۹۹۵

چگینی: امیدواریم داور برنده جدال با استقلال باشد

به گزارش صد آنلاین ، بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل تراکتور و فولاد اکنون شمس‌آذری‌ها برابر استقلال قرار خواهند گرفت و باید دید برابر شاگردان جواد نکونام چه شرایطی را دنبال می‌کنند.

 


مصیب چگینی سرپرست شمس آذر در آستانه این دیدار با اشاره به شرایط سبزپوشان گفت: خوشبختانه طی دو بازی اخیر شرایط خوبی را دنبال کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم که جا دارد از تلاش بازیکنان و همچنین کادرفنی و مدیریت تشکر داشته باشیم. امیدوارم این اتفاق شیرین را در استادیوم خانگی‌مان هم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما در شرایطی نتوانسته‌ایم در خانه به نتیجه برسیم که کارشناسان هم تایید کردند که اشتباهات داوری در آن سهم داشت. با این حال هواداران و اعضای تیم شمس آذر همواره احترام خاصی برای جامعه داوری قائل هستند. امیدواریم در بازی امروز هم داوران عزیز برنده آن لقب گیرند و با تصمیمات درست خود به جریان بازی کنند تا حاصل تلاش دو تیم نتیجه را تعیین کند.

 

چگینی با قدردانی از هواداران گفت: هواداران عزیز قزوینی فصل گذشته بزرگ‌ترین حامی ما در استادیوم برای رسیدن به نتیجه بودند و خوشحالیم که همیشه توانستیم آنها را راضی روانه خانه‌شان کنیم. مطمئن هستیم طلسم این فصل نیز شکسته می‌شود و آنها شاهد اتفاق شیرینی خواهند بود. مثل همیشه شرمنده محبت آنها هستیم که علیرغم تمامی مشکلات با حضور در استادیوم و تشویق یکپارچه و ۹۰ دقیقه‌ای خود به تیم انگیزه بزرگی می‌دهند. این تیم ریشه در قزوین دارد و هواداران عزیز ما دوست دارند این تیم همچنان در سطح اول فوتبال و لیگ برتر حضور داشته باشد و به همین دلیل امروز نیز شاهد حمایت قطعی آنها از شمس آذر خواهیم بود تا یک روز تاریخی را در قزوین شاهد باشیم.

9876/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو