آخرین اخبار
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بازدید:۳۷۵
صد آنلاین |دیدار امروز پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که بحث برگزار شدن این مسابقه در ورزشگاه دیگری هم مطرح شده بود.
کد خبر : ۵۰۹۸۷

خداحافظی 37 روزه پرسپولیس با ورزشگاه آزادی

 

به گزارش صد آنلاین در شرایطی که طی دو هفته گذشته بحث خروج بازی‌های خانگی پرسپولیس و استقلال از ورزشگاه آزادی مطرح شده، پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان هم در ورزشگاه آزادی میزبانی خواهد کرد.

 




قبل از دیدار با صنعت نفت بحث‌هایی در خصوص برگزارشدن این دیدار در استادیومی غیر از آزادی مطرح شد که با تلاش‌های رضا درویش و باشگاه پرسپولیس این مشکل رفع شد.با این وجود بعد از این مسابقه پرسپولیس به مدت 37 روز در این ورزشگاه به میدان نخواهد رفت.

بازی‌های بعدی پرسپولیس به ترتیب در شهر دوشنبه تاجیکستان مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و النصر در ورزشگاه اول پارک ریاض خواهد بود.با توجه به تعویق دیدار پرسپولیس مقابل نساجی بازی بعدی سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی 17 آذرماه مقابل هوادار برگزار خواهد شد و بدین ترتیب از امروز تا آن روز پرسپولیس را در آزادی نخواهیم دید.

به همین خاطر هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی خواستار حضور تماشاگران حداکثری در بازی با صنعت نفت هستند و علی‌رغم گرانی بلیت از دیگر هواداران می‌خواهند هر طور شده به ورزشگاه بروند و تیم محبوب‌شان را تنها نگذارند.

7434/چ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها