آخرین اخبار
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
بازدید:۳۳۰
صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی گفت: در ۷ ماه گذشته سال جاری، هزار و ۴۰۸ پرونده مختومه و متهمان به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.
کد خبر : ۵۰۷۷۳
 

به گزارش صد آنلاین ، علی محدثی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 327 میلیارد و 26 میلیون تومان جریمه از متهمان پرونده‌های تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در 7 ماه گذشته وصول شد.

 

 

 

 


وی بیان کرد: در 7 ماه امسال در بخش کالا و خدمات هزار و 466 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد هزار و 408 پرونده مختومه و متهمان به پرداخت 21 میلیارد و 837 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند. بیشترین فراوانی پرونده‌ها در بخش کالا و خدمات به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور اختصاص دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در بخش قاچاق کالا و ارز در این مدت 5 هزار و 125 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد 5 هزار و 125 پرونده مختومه شده است. متهمان این پرونده‌ها به پرداخت 296 میلیارد و 349 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی بیشترین تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز را حمل کالا‌های با موضوع قاچاق، ورود و خروج کالا از مسیر غیرمجاز یا بدون انجام تشریفات گمرکی و تغییر وسیله نقلیه به صورت نامتعارف برای قاچاق کالا از جمله سوخت عنوان کرد.

محدثی‌نژاد تعداد پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات در بخش دارو و درمان در این مدت را 291 پرونده اعلام کرد و افزود: از این تعداد 285 پرونده مختومه شده و متهمان به پرداخت 840 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها