آخرین اخبار
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
بازدید:۲۶۱
صد آنلاین | دادستان عمومی و انقلاب هویزه از شناسایی و متلاشی شدن یک باند جعل اسناد در این شهرستان و دستگیری اعضای آن خبر داد
کد خبر : ۵۰۶۶۸

به گزارش صد آنلاین ، مجتبی خدابنده‌لو امروز سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: با دریافت گزارش اولیه پلیس اطلاعات و امنیت مبنی بر فعالیت غیرمجاز و مجرمانه یک چاپخانه مستقر در این شهرستان و انجام تحقیقات اولیه، دستور قضایی برای بازرسی از محل مورد نظر صادر شد.

 

 

 


وی گفت: با بررسی رایانه‌ها و سیستم‌های موجود در آن محل، مشخص شد متهمان به جعل چندین فقره پروانه کسب و همچنین مهر ارگان‌های دولتی اقدام کرده که با دستور قضایی این محل پلمب شد.

خدابنده‌لو افزود: تاکنون سه نفر در این خصوص دستگیر و با انجام تحقیقات از آنان، متهم اصلی شناسایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هویزه بیان کرد: جعل اسناد و استفاده از سند مجعول اتهام این افراد است که برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

بازداشت یک کارچاق کن در خرمشهر

دادستان عمومی وانقلاب خرمشهر گفت: فردی که ادعای نفوذ بر خلاف حق در مراجع انتظامی و دادگستری را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

فاخر باوی ادامه داد: با رسیدگی به شکایات دریافت شده و تحقیقات انجام شده، فردی که با ادعای نفوذ بر خلاف واقع و قانون در مراجع انتظامی و دستگاه قضایی، مبالغی را از مراجعه‌کنندگان و اصحاب پرونده دریافت می‌کرد، شناسایی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد.

وی ادامه داد: متهم پس از تفهیم اتهام و با قرار مناسب به زندان معرفی و پرونده برای ادامه تحقیقات در شعبه اول بازپرسی دادسرای خرمشهر در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر ازمردم خواست تا مطالبات حقوقی خود را از طریق رویه‌های قانونی پیگیری و در صورت نیاز با دریافت مشاوره حقوقی از متخصصان امر، در دام افراد سودجو گرفتار نشوند 

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها