۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
بازدید:۳۸۰
یک باب مغازه لوازم یدکی خودرو واقع در بلوار قدس (کمربندی) در شهر مرودشت دچار طعمه حریق شد و تمامی لوازم یدکی موجود در این‌ مغازه، در میان شعله‌های آتش سوخت.
کد خبر : ۵۰۶۵

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت با تشریح جزئیات بیشتر این‌ خبر گفت: ساعت ۱۴:۱۷ بعد از ظهر امروز دوشنبه (۸ اسفندماه ۱۴۰۱) طی تماس‌هایی که شهروندان با مرکز فرماندهی و ستاد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت داشتند، وقوع یک فقره حادثه آتش‌سوزی‌ مغازه لوازم یدکی اتومبیل واقع در خیابان قدس، روبروی پمپ بنرین سلیمی گزارش می‌شود که بلافاصله یک تیم اطفاء حریق، از ایستگاه شماره ۲ این سازمان فورا خود را به محل وقوع حادثه می‌رساند.

یزدان رحیمی افزود: آتش‌نشانان پس از ارزیابی اولیه محل وقوع حادثه و در نتیجه مشاهده سرایت دود بسیار زیاد به دو طبقه فوقانی و مسکونی این‌ مغازه، تقاضای نیروهای پشتیبان از ایستگاه‌های ۱ و ۴ را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی با‌ بیان اینکه شدت دود ناشی از این آتش‌سوزی به حدی بود که مسیر دسترسی آتش‌نشانان به طبقات فوقانی را با کُندی روبرو کرد،گفت: پس از رسیدن نیروهای پشتیبان، سرانجام نیروهای ما راه دسترسی به طبقات فوقانی را پیدا کردند و با تلاش فراوان توانستند یک خانم سالخورده ۸۰ ساله و دو پسر‌بچه خردسال ۲ و ۵ ساله را که در محاصره‌ دود و آتش بودند سالم و با ایمنی کامل نجات دهند.

رحیمی با بیان اینکه این عملیات حدود ۲ ساعت به طول انجامید افزود: با رعایت نکات ایمنی، اطفاء کامل حریق، تهویه دود و ایمن سازی محیط انجام شد و آتش نشانان از ساختمان خارج  و به ایستگاه های خود بازگشتند.

پایان پیام/ن

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها