آخرین اخبار
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
بازدید:۲۱۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی کردستان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳۱۶ میلیارد تومان در هفت ماهه نخست سال‌ جاری در سطح استان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۵۸۶
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی آزادی ، از کشف محموله سوخت قاچاق خبر داد و اظهار داشت: 19 هزار و 280 لیتر گازوئیل قاچاق از کامیون‌های عبوری در مرز باشماق این شهرستان کشف و ضبط شد. کامیون حامل بار توقیف و متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانون به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

 

 


وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، اقدامات لازم از سوی مأموران پلیس در سطح استان در حال انجام است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در کردستان است، البته پلیس تنها به دنبال ارتقای سطح کشفیات نیست، بلکه حوزه پیشگیری نیز در امر قاچاق اهمیت دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان به آمار کشفیات قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه نخست سال‌جاری 316 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 31 درصدی داشته است.

آزادی، عنوان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی در جهت صیانت از سرمایه‌های ملی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در استان مقابله خواهد کرد.

4461/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها