آخرین اخبار
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
بازدید:۱۶۹۷۴
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان این که شکستن در دروازه های غزه به مثابه خنجری به قلب ارتش اسرائیل خواهد بود، گفت: ضربه سال ۲۰۰۶ به ارتش رژیم صهیونیستی، ضربه نخست و مهلکی بود که مقاومت اسلامی در لبنان به سر رژیم صهیونیستی وارد کرد و عملیات طوفان الاقصی نیز ضربه دوم و قوی بر سر این رژیم بود.
کد خبر : ۵۰۴۷۸

«هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از آمادگی کامل این جنبش برای ماندن در میدان نبرد خبر داد.

 

 

وی با اشاره به تحولات غزه بیان کرد: ما در غزه شاهد گروهی متحد، قوی و استوار هستیم که به خوبی می‌داند چه می‌خواهد و آماده جانفشانی تا آخر راه است.

صفی الدین افزود: در طرف دیگر اگر به رژیم صهیونیستی نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که سران سیاسی و نظامی سردرگم هستند و نمی دانند چکار باید کنند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی توان نظامی بزرگ، جنگنده، بمب و تانک و موشک‌های پیشرفته در اختیار دارد، اما کی جنگنده، موشک و تکنولوژی توان رقم زدن اوضاع در قبال قدرتمندان در غزه را داشته است؟ جنگنده، تانک، موشک، ارعاب، رسانه، دروغ و نیرنگ هیچکدام نمی‌تواند سرنوشت نبرد را رقم بزند.

 

 


صفی الدین اظهار داشت: تاریخ ثبت خواهد کرد که پایان قدرت، زور و برتری اسرائیلی ها به دست نتانیاهو رقم خورد به ویژه که او در راستای ایجاد دودستگی در میان اسرائیلی ها حرکت کرد و آنرا از حیث سیاسی و اجتماعی دچار تشتت کرد. شکاف در جامعه اسرائیل به دست او رقم خورد و هم اکنون این شکاف در بدنه ارتش اسرایل ایجاد شده است و اگر این ارتش کارش تمام شود به آن مفهوم است که کار اسرائیل تمام شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: تهدید بزرگ شامل محاصره غزه و حمله به ساکنان آن و شعارهای توخالی نتانیاهو است و ارتش درهم شکسته اسرائیل در هر لحظه به یاری خداوند می‌تواند به فرصتی بزرگ و گرانبها برای مقاومت تبدیل شود و اگر ارتش اسرائیل در دروازه ها غزه بشکند که شامل پنج لشکر است به این مفهوم می باشد که نیمی از ارتش اسرائیل در هم شکسته است، پس از آن ارتش اسرائیل، چه می‌ماند.

صفی الدین تصریح کرد: نتانیاهو در حال حاضر با ارتش درهم شکسته در عملیات طوفان الاقصی ماجراجویی می‌کند که از سال ۲۰۰۶ نتوانسته است که توان خود را بازیابد.

وی ضمن تاکید بر حضور قوی رزمندگان مقاومت لبنان در میدان جنگ در کنار غزه، از سردرگمی سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی هم سخن گفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها