۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
بازدید:۳۸۷
صد آنلاین | مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت ۲ باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.
کد خبر : ۵۰۴۲۵
به گزارش صد آنلاین ، فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان در کشف محموله ۶ تنی مواد افیونی در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.
 
 
 
 
 

 
 سردار احمد گودرزی اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت ۲ باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.
 
وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، در ۲ عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمینگیر و ناکام گذاشتند.
 
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر و یک لنج و سه فروند قایق توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان ۶ تن انواع مواد مخدر شامل پنج تن ۴۹۷ کیلوگرم حشیش، ۲۶۴ کیلوگرم شیشه ،۲۳۰ کیلوگرم تریاک، ۹ کیلوگرم هروئین کشف شد.
 
وی مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.
4461/ی
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها