آخرین اخبار
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
بازدید:۱۹۵
صد آنلاین ، سفیر تل‌آویو در مسکو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اطلاعی از اسرا در نوار غزه ندارد، مدعی شد که این رژیم برنامه‌ای برای نابودی این منطقه ندارد.
کد خبر : ۵۰۳۳۰

به گزارش صد آنلاین ، «الکساندر بن‌زِوی» سفیر رژیم موقت صهیونیستی در روسیه امروز (دوشنبه) گفت که هیچ مذاکره مستقیمی بین مقامات تل‌آویو با مسئولان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انجام نشده است.

 

 

 


بن‌زوی با بیان اینکه تل‌آویو از اسرای صهیونیست در نوار غزه اطلاعی ندارد، توضیح داد: «اسرائیل هیچ اطلاعاتی درباره احتمال حضور نظامیان بلندپایه در میان گروگان‌های در دست حماس ندارد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در ادامه اظهاراتش گفت: «اسرائیل برنامه‌ای برای نابودی نوار غزه ندارد، اما قصد دارد حکومت حماس در آن منطقه را نابود کند و گروگان‌ها را بازگرداند».

این دیپلمات صهیونیست درباره زمان آغاز حمله زمینی به نوار غزه و احتمال وارد شدن طرف‌های منطقه‌ای به این درگیری‌ها نیز مدعی شد: «اسرائیل از نظر نظامی آماده گسترش درگیری است، اما هیچ علاقه‌ای به این کار ندارد».

بن‌زوی پیش از این نیز ادعاها درباره کمک روسیه به حماس برای اجرای عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی را رد کرده بود. (جزئیات بیشتر)

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری بیش از ۸ هزار شهید و نزدیک به ۹ هزار مجروح رسیده است.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها