آخرین اخبار
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بازدید:۱۶۶۰
صد آنلاین | جسد مدل معروف یک هفته بعد از ناپدید شدنش در یخچال خانه‌اش پیدا شد تا کارآگاهان در برابر معمایی جنایی قرار گیرند.
کد خبر : ۵۰۲۶۰

به گزارش  صد آنلاین ، به نقل از میرر، خانواده مالیسا مونی مدل آمریکایی بعد از اینکه یک هفته از او خبر نداشتند و متوجه شدند پیام‌هایی که در فضای مجازی برایش می‌فرستند دیده نمی‌شود، مطمئن شدند اتفاقی برایش رخ داده است. آنها به خانه مالیسا آمدند اما آنچه رخ داده بود، باور کردنی نبود. آشپزخانه بهم ریخته و خونین گواه از یک حادثه بد می‌داد. رد خون آنها را به سوی یخچال برد و وقتی در یخچال را باز کردند جسد دخترشان را آنجا پیدا کردند. بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند.

 

 

 


پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات خود را آغاز کرد و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. در بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص شد که مالیسا در ۱۲ سپتامبر کشته شده است. او ۲ ماهه باردار بوده و علت مرگ جراحات شدید وارده  و قتل از نوع خشن بوده است. تحقیقات اداره قتل پلیس لس‌آنجلس در مورد مرگ مالیسا نشان داد که او قبل از اینکه جسدش در یخچال قرار بگیرد، کتک خورده است.
بیلی باب پسر عموی مالیسا گفت: او یک هفته تمام تلفنش را جواب نمی‌داد. این مسئله موجب نگرانی خانواده‌اش شد. او افزود: وقتی یک هفته گذشت، ما فقط متوجه شدیم با یک اتفاق غیر عادی روبه‌رو هستیم. می‌دانستیم که چیزی در حال رخ دادن است زیرا همه ما رابطه خاصی با مالیسا داشتیم.

جوردین خواهر مالیسا به رسانه‌ها گفت: راستش خیلی استرس زا ست. من هزاران سناریو در سر دارم که چه اتفاقی ممکن است رخ داده باشد. هنوز نمی‌دانیم چه کسی مسئول مرگ خواهرم است و این مسئله خانواده مرا ناراحت کرده است. این فرد هنوز بیرون است و پلیس چیزی به ما نمی‌گوید.

به گفته پلیس لوس‌آنجلس تحقیقات برای پیدا کردن قاتل ادامه دارد. از سوی دیگر ۲ روز قبل از مرگ مالیسا، جسد مدل دیگری به نام نیکول کوتس در آپارتمان لوکس خود در مرکز شهر در لس آنجلس پیدا شد. پلیس مطمئن شده که بایک قاتل زنجیره‌ای روبه روست و برخی معتقدند که این دو مرگ به هم مرتبط باشند. پلیس لس‌آنجلس از مردم خواسته است که در صورت داشتن اطلاعات از فرد ناشناس کاراگاهان جنایی را در جریان قرار دهند.
 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها