آخرین اخبار
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
بازدید:۳۲۷۹
صد آنلاین | نیروهای گردانهای عزالدین القسام با انجام یک عملیات هلی‌برن، نظامیان صهیونیستی را در کمین خود در شمال نوار غزه گرفتار کردند و چندین نفر از آنان را از پای درآوردند.
کد خبر : ۵۰۱۹۵

به گزارش صد آنلاین ، گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز یکشنبه خبر داد که با نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مقر نظامی «ایرز» واقع در شمال نوار غزه درگیر شدند.

 

 

 


القسام تأکید کرد که در جریان این درگیریها، چند خودروی نظامی صهیونیستها در غرب این مقر نظامی آتش گرفت و شماری از سربازان داخل در آن نیز کشته شدند.

شبکه «قدس» درباره جزئیات این عملیات، گزارش داد، گردانهای القسام از نخستین ساعات صبح، چندین بار نیروهای صهیونیستی را که در شمال غرب «بیت لاهیا» و اطراف نوار غزه نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادند.

به گزارش این شبکه، یک گروه از ارتش صهیونیستی در غرب ایرز، در کمین نیروهای القسام گرفتار شدند و هدف موشکهای ضد زره و تیراندازی گسترده قرار گرفتند که در پی آن، خودروهای نظامی صهیونیستها منهدم شد و سربازان هم کشته شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای القسام موفق شدند پشت خطوط دفاعی دشمن صهیونیستی عملیات هلی‌برن انجام دهند و به شدت با صهیونیستها درگیر شوند و شماری از آنان را از پای درآورند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز که مطابق معمول سعی در لاپوشانی این مسئله داشتند، خبر دادند که یک «حادثه امنیتی» در مقر ایرز صورت گرفته است، ولی هیچ جزئیاتی ارائه نکردند.

نیروهای القسام همچنین در  شمال غرب بیت لاهیا، نظامیان صهیونیست را با خمپاره‌های «یاسین-105» هدف قرار دادند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها