آخرین اخبار
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
بازدید:۸۰۵
صد آنلاین | عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به ارزش12 میلیارد ریال توسط ماموران کلانتری 12 این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۰۲۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ غلامعلی نعمتی عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: ماموران کلانتری 12 حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق با مشخصات سوزوکی سی بی 1300 سی سی که در سطح شهر در حال تردد و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود را توقیف و پس از هماهنگی قضائی به کلاتنری منتقل شد.

 

 

 


وی افزود: با توجه به اینکه این موتورسیکلت خارجی با حجم موتور غیرمجاز فاقد مدارک قانونی و ممنوعیت فروش بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، ماموران کلانتری نسبت به انتقال آن به مقر انتظامی اقدام و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

سرهنگ نعمتی با بیان اینکه موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان، دارای ارزش ریالی بالغ بر 12 میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: طبق قانون تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر ممنوع بوده و پلیس با تمام توان نسبت به شناسائی و توقیف اینگونه وسائط نقلیه که موجب برهم زدن نظم عمومی و آسایش شهروندان می شوند اقدام و مالکان نیز به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها