آخرین اخبار
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
بازدید:۲۶۹
صد آنلاین | رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس از پلمب ۲ بنگاه متخلف دیگر در ادامه گشت مشترک نظارت بر بنگاه‌های املاک و خودروی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۴۹۹۹۴

به گزارش صد آنلاین ، محمود زارع نیا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران از پلمب ۲ بنگاه متخلف دیگر در ادامه گشت مشترک نظارت بر بنگاه‌های املاک و خودروی طبس خبر داد و اظهارداشت: حسب تاکید و جدیت دادستانی شهرستان؛ برخورد جدی و عملیاتی با اخلالگران نظام اقتصادی در حوزه معاملات املاک و خودروی شهرستان طبس در قالب گشت مشترک با حضور دادستان عمومی، نماینده اداره اماکن عمومی فراجا، نماینده و بازرسان صنعت، معدن و تجارت،نماینده اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان ادامه دارد.

 

 

 

 


وی افزود: همه واحدهای صنفی قبل از شروع فعالیت تجاری موظف به اخذ پروانه کسب و همچنین گذراندن دوره های تخصصی به ویژه برای مشاورین املاک و خودرو هستند. 

وی تاکید کرد: حسب اعلام دادستانی شهرستان، گشت‌های میدانی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد مشترک طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت و بازرسی سایر صنوف و فعالیت های اقتصادی نیز در دستور کار گشت‌های مشترک قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس بیان کرد: همچنین بر اساس شکایات وارده به سامانه بازرسی، دو فقره پرونده تخلف گران‌فروشی به ارزش حدود ۸۰۰۰ میلیون ریال برای یک خودروساز با توجه به شکایت واصله به اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل و برای رسیدگی به مبادی مربوط  ارسال شد.

4461/ب

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟