آخرین اخبار
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
بازدید:۴۱۹
صد انلاین | فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 24 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
کد خبر : ۴۹۹۲۷

به گزارش صد آنلاین ، سردار جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل و شهرستان کوثر از سوداگران مرگ ۷ کیلو شیشه و ۱۷ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

 

 

 


وی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد دارند با استفاده از یک دستگاه سواری ۲۰۶ صندوق‌دار محموله مواد مخدر را از مرکز کشور به اردبیل انتقال دهند، اکیپ‌های عملیاتی مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل و شهرستان کوثر اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی در محور «اردبیل-سرچم» کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تشریح کرد: به هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری ۲۰۶ مورد استفاده سوداگران مرگ شناسایی و توقیف شد.

سردار تقوی با بیان اینکه سوداگران مرگ با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند؛ گفت: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده‌ای پولادین دارد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها