آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
بازدید:۲۴۷
صد آنلاین صد آنلاین | رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه کفتارهای صهیونیستی کودکان فلسطینی را بمب متحرک می‌دانند و می‌گویند باید کشته شوند گفت: شکست اسرائیل قابل جبران نیست.
کد خبر : ۴۹۴۸۴

به گزارش صد آنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان ظهر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت علی نظری در مسجد جامع اظهار کرد: امروز برای شهیدی جمع شده‌ایم که برای امنیت کشور به شهادت رسیده است.

 

 

 


وی با بیان اینکه این شهید مظلوم در اغتشاشات سال گذشته مظلومانه شهید شد از تداوم دشمنی استکبار با ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب سخن به میان آورد و گفت: دشمن از همان ابتدا به دنبال این بود انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه دشمنان دنبال این بودند انقلاب را از درون تهی کنند افزود: شهدای عزیز ما در مقابل صدام و تمام دشمنان ایستادگی کردند و یک وجب از خاک وطن را ندادند.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد فاصله بین نسل جوان با نسل اول انقلاب پیش رفت گفت: دشمن در این زمینه نیز به تمام اهداف خود نرسید به طوری که شهدایی چون ابراهیم‌خانی و شاملو و حججی رویش‌های انقلاب بودند و جلوی داعش ایستادند.

پورخاقان با بیان اینکه معاندان در فتنه گذشته نیروهای امنیت را مظلومانه به شهادت رساندند گفت: شهیدانی چون علی‌وردی و عجمیان ایستادند و نگذاشتند اغتشاشگران به آنچه می‌خواستند برسند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز در غزه دشت رژیم سفاک جعلی صهیونیست به خون جوانان فلسطین آلوده است گفت: اسرائیل منحوس زنان و کودکان و بیماران را به شهادت می رساند و بوق‌های رسانه‌ای دنیا کر و کور هستند.

پورخاقان با بیان اینکه کفتارهای صهیونیستی کودکان فلسطینی را بمب متحرک می‌دانند و می‌گویند باید آنها کشته شوند گفت: غزه یک باریکه کوچک و زندان محصور است که هفده سال است رژیم صهیونسیتی اجازه ورود هیچ کالایی و وسیله‌ای را به آنجا را نمی‌دهد. 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از رزمندگان حماس و مردم فلسطین شکست سختی خورده که قابل جبران نیست در پایان در خصوص مطالبه مردم ملایر در خصوص شهید نظری گفت: مطالبه شما را نزد رییس قوه قضاییه خواهم برد، امیدواریم آنچه که عدالت ایجاب می‌کند و اقتضای عدالت است نتیجه این پرونده باشد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها