۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
بازدید:۲۸۰
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سیم‌های برق در عملیات کارآگاهان پلیس و کشف ۷۰۰ کیلو سیم برق مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان خبر داد.
کد خبر : ۴۹۴۲۱

به گزارش صد آنلاین ، حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

 

 


وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ‌های موجود در محل‌ها و همچنین بهره‌گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه اعضای باند ۳ نفره سارقان در حرکت و مالخر اموال مسروقه را شناسایی و در چند عملیات هماهنگ و ویژه در شهر اصفهان دستگیر کردند.

ترکیان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷۰۰ کیلو سیم برق مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۶۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
پدافند مرکز تهران فعال شلیک کرد | ویدئو