۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
بازدید:۲۳۲
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اشاره به کشف چهار دستگاه کامیون غیر مجاز شن و ماسه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در این شهرستان ۳۴ تن شن و ماسه را که بدون مجوز قانونی از بستر رودخانه برداشت شده بود از ۴ دستگاه کامیون کشف کردند.
کد خبر : ۴۹۱۲۰

به گزارش صد انلاین ، سرهنگ حسین امیدخواه فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه برخورد قاچاق و برداشت غیرقانونی شن و ماسه یکی از اهداف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی به طور مداوم در حال گشت زنی از معادن شن و ماسه بوده و با هر گونه برداشتن غیر مجاز و قاچاق به شدت برخورد می‌کنند. 

 

 

 


وی با اشاره به کشف چهار دستگاه کامیون غیر مجاز شن و ماسه در سیاهکل گفت: ماموران انتظامی شهرستان سیاهکل هنگام گشت زنی در این شهرستان ۳۴ تن شن و ماسه را که بدون مجوز قانونی از بستر رودخانه برداشت شده بود از ۴ دستگاه کامیون کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از توقیف کامیون حاوی شن و ماسه‌های غیر مجاز خبر داد و بیان کرد: رانندگان ۳۲.۳۵، ۳۹ و ۵۹ساله این خودروها نیز با تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.   

امیدخواه با بیان اینکه نگهداری و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن، به ویژه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه یک وظیفه ملی و همگانی است، افزود: از مردم درخواست دارم در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها