آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
بازدید:۴۲۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری عامل اسیدپاشی به یک خانم توسط مأموران انتظامی خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات شخصی عنوان کرد.
کد خبر : ۴۸۹۵۸

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ عسکری نیا با اشاره به دستگیری عامل اسیدپاشی اظهار داشت: به دنبال گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی در محله سبز دشت، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

 

 

 


وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک نفر خانم توسط فردی از نواحی مختلف اعضای بدن مورد اسیدپاشی قرارگرفته و فرد اسیدپاش نیز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران تلاش گسترده‌ای برای دستگیری فرد اسیدپاش آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی را در احمدآباد مستوفی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات شخصی عنوان کرد بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری 3 متهم 81 فقره سرقت لاستیک خودرو در مشهد

 

 سرهنگ پیمان فتاحی با اشاره به رفع صد معبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی و عملیاتی پلیس اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و امنیت محله محور و پاسخ به مطالبات به‌حق شهروندان است.

وی افزود: در همین راستا پلیس شهرستان شهریار در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با مزاحمان نوامیس و برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان و رفع سد معبر، با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها اقدام به اجرای طرح پاکسازی بلوار تعاون شهریار کرد.

فرمانده انتظامی شهریار گفت: اقدامات صورت گرفته پلیسی در این راستا منجر به توقیف 6 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت و جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان و رفع سد معبر فروشندگان کنار خیابانی شده و از اجرای تردد بی دلیل خودرو و موتورسیکلت در بلوار تعاون جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: در دو شب گذشته با حضور مأموران کلانتری 11 میدان جهاد و یگان امداد شهریار در محل از هرگونه اقدام به عرضه و استفاده از قلیان جلوگیری و از تردد خودروها و موتورسواران متخلف و مزاحم جلوگیری و تعدادی از موتورسیکلت‌های متخلف هم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها