۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
بازدید:۱۷۴
صد آنلاین | وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد طی ۱۸ روز جنایت رژیم صهیونیستی در غزه ۵۰۸۷ نفر شهید و ۱۵۲۷۳ نفر هم مجروح شدند.
کد خبر : ۴۸۷۹۵

 

به گزارش صد آنلاین ، فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که از زمان آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ۷اکتبر (۱۵مهر) تاکنون ۵۰۸۷ فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند.از میان این شهدا، ۲۰۵۵ کودک و ۱۱۱۹ نفر زن هستند.

 

 

 


وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که آمار مجروحان غزه نیز از زمان آغاز تجاوز‌ها به ۱۵۲۷۳ نفر رسیده است.

بر اساسا این گزارش، ۴۲ نفر هم از شب گذشته تاکنون در کرانه باختری بازداشت شده اند، با احتساب این آمار، نزدیک به ۹۰۰ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی در این منطقه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.

ارتش رژیم صهیونسیتی نیز با اذعان به جنایت‌های خود علیه مردم غیرنظامی غزه صبح امروز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۰ نقطه در این منطقه حمله کرده است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌ها نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها