آخرین اخبار
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
بازدید:۱۹۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۵۳۶ هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شد.
کد خبر : ۴۸۴۶۸

به گزارش صد آنلاین ، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه خستگی‌ناپذیر پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه از قاچاق مقادیر زیادی سیگار در این استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

 

 


وی ادامه داد: مأموران پلیس توانستند، خودروی تریلر ولوو به شماره معلوم که قصد انتقال سیگارهای قاچاق را در پوشش خرده‌بار مجاز از تهران به یکی از استان‌های شمال شرقی را داشت، شناسایی و آن را در محور سمنان- دامغان توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو قصد داشتند با استفاده از بارنامه‌های غیررسمی مأموران را فریب دهند، افزود: با هوشیاری مأموران در بازرسی از قسمت بار تریلر مقدار ۵۳۶ هزار نخ سیگار فاقد مدارک گمرکی و مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط و قاچاق که به‌صورت ماهرانه‌ای در خرده‌بارهای دیگر جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه ارزش محموله کشف‌شده طبق نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: هر 2 سرنشین تریلر دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های اصلی مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی است و این پلیس با تمام توان و با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی و دستگاه‌های برون‌سازمانی تمام‌قد با قاچاقچیان کالا و ارز برابر قانون مقابله خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها