۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
بازدید:۲۳۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف یک دستگاه خودرو پراید مسروقه طی یک روز و دستگیری ۲ نفر سارق در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر : ۴۸۴۵۰

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور  در بندرانزلی با بیان اینکه سرقت از اصلی‌ترین مولفه‌هایی است که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و احساس مسؤولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد. 

 

 

 


وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند، گفت: راننده پراید به محض مشاهده ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شدند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل بالای ماموران پلیس حاضر در صحنه با ایجاد ترافیک مصنوعی، خودرو توقیف و راننده و سرنشین نیز دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه افراد دستگیر شده از سارقان سابقه دار بودند که خودرو پراید را به سرقا برده بودند، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیسی به بزه انتسابی اقرار کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. 

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه از متهمان و تحویل آن به مالباخته بیان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از تجهیزات بازدارنده و پرهیز از پارک وسایل نقلیه خود در معابر فاقد روشنایی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

4461/ص

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها