آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
بازدید:۵۳۱
آپوئل موفق شد با یک پیروزی خانگی، با صدرنشین لیگ قبرس هم امتیاز شود.
کد خبر : ۴۸۲۸۶

ساپینتو با سکونشینی در قبرس، به صدر جدول چسبید!

به گزارش صد آنلاین، در روزهایی که آپوئل به دلیل محرومیت ریکاردو ساپینتو نمی تواند از سرمربی پرتغالی خود استفاده کند، این تیم به روزهای خوب خود در لیگ قبرس ادامه می دهد و به چهارمین پیروزی متوالی دست یافت.

 

در دیداری از هفته هشتم لیگ قبرس، آپوئل موفق شد با یک گل از سد نئا سالامیس عبور کند. در دقیقه 41 و روی یک ضدحمله از سمت چپ، ارسال استاوروس گاوریل روی خط محوطه جریمه به لوکاس ویلافانز رسید و این بازیکن آرژانتینی پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با عبور از زیر دستان گلر حریف وارد دروازه شد.

 

آپوئل موفق شد به لطف این تک گل از سد حریف خود گذشته و شمار امتیازاتش را به عدد 17 برساند و هم امتیاز با آریس لیماسول صدرنشین، در رتبه دوم قرار بگیرد. این چهارمین پیروزی نماینده شهر نیکوزیا بود که برای دومین دیدار متوالی، ریکاردو ساپینتو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

 

سرمربی پرتغالی پس از درگیری شدید با داور، سرمربی، کمک مربی و همچینین یکی از هواداران حریف، با محرومیت چهار ماهه ای از سوی کمیته انضباطی فوتبال قبرس روبرو شد. البته آپوئل برای کاهش این محرومیت، درخواستی را به دادگاه تجدیدنظر ارسال کرده و منتظر اعلام نهایی میزان محرومیت سرمربی سابق استقلال است.

1942959

خوزه دومینگز، دستیار ساپینتو که در غیاب او وظیفه هدایت آپوئل را برعهده دارد، پس از بازی و در مورد تصمیم دادگاه تجدیدنظر در مورد حکم ساپینتو گفت: ما هیچ پیش داوری نخواهیم کرد. در حال حاضر یک روند وجود دارد، ما اطلاعیه ای را در این زمینه منتشر کردیم. تصمیم سختگیرانه بود، به همین دلیل درخواست تجدید نظر وجود دارد. ما منتظر خواهیم ماند.

او در مورد اینکه مدیریت بازی در غیاب ساپینتو چقدر آسان است نیز می گوید: ریکاردو دستورالعمل ها را ارائه می دهد. برای من راحت است که بتوانم آنچه را که او می گوید، در زمین به کار ببرم. من یک فوتبالیست بودم و با ریکاردو بازی کردم. من طرز فکر او را دوست دارم، او مربی بسیار خوبی است و من با نحوه کار او همذات پنداری می کنم. من یک ابزار نیمکت هستم. من می خواهم چیزی به تیم اضافه کنم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟