آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
بازدید:۱۲۳۲
صد آنلاین| مدافع گرجستانی پرسپولیس بعد از بازگشت به ترکیب اصلی می‌توانست با یک گل دوباره در ویترین نگاه هواداران تیم قرار بگیرد اما به راحتی از این موقعیت گذشت.
کد خبر : ۴۸۲۷۳

فقط گولسیانی می‌توانست از آن پنالتی بگذرد

به گزارش صد آنلاین گئورگی گولسیانی که با جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان به نیمکت دوخته شده بود در فاصله یک روز مانده به بازی با پیکان مشکل قراردادش را حل کرد و در قزوین به عنوان بازیکن اصلی تیمش به میدان رفت.

 

 

گولسیانی بعد از دو ماه نیمکت‌نشینی با مصدومیت پورعلی‌گنجی به ترکیب اصلی برگشت و یکی از خوب‌های تیمش مقابل پیکان بود.نقطه عطف بازی گئو اما جایی بود که از ضربه پنالتی که نصیب تیمش شده بود به راحتی گذشت تا شهاب زاهدی هت‌تریک کند.شاید اگر هر بازیکنی جای گولسیانی بود به خاطر بازگشتش به ترکیب اصلی و خودنمایی این پنالتی را نمی داد یا اصرار بیشتری برای زدن پنالتی داشت اما این مدافع گرجی خیلی راحت از فرصتی که برایش پیش آمده بود گذشت.

 

 

 

در واقع اگر گولسیانی به عنوان پنالتی‌زن اول پرسپولیس پشت توپ می‌ایستاد و ضربه‌اش را گل می‌کرد بازگشتی پرفروغ به ترکیب داشت و می‌توانست دوباره با قرار گرفتن در ویترین پرسپولیس محبوب دل هواداران شود اما به راحتی از این مساله عبور کرد.

 

البته مشخص نشد بعد از درخواست شهاب زاهدی برای نواختن پنالتی، کادر فنی هم از گولسینی خواسته تا پنالتی را به او بدهند اما حتی اگر اینگونه باشد هم چیزی از ارزش کار جالب مدافع گرجی سرخ‌ها کم نخواهد شد و او با همین رفتار نیز می‌تواند محبوبیتش را بالا ببرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها