آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
بازدید:۳۰۶
صد آنلاین | مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۱۴ راس دواب(الاغ)، ۲ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه موتورسیکلت، مقدار یک تن و ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش را کشف کنند.
کد خبر : ۴۸۰۸۳
به گزارش صد آنلاین ، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن و ۵۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران این استان خبر داد.
 
 
 
 

 
سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده با برجا گذاشتن محموله موادمخدر اقدام به فرار کردند.
 
وی افزود: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۱۴ راس دواب(الاغ)، ۲ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه موتورسیکلت، مقدار یک تن و ۵۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک و حشیش را کشف کنند.
 
سردار شجاعی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.
 
 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها