۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
گوشی تاشوی وان پلاس اوپن معرفی شد+عکس
بازدید:۸۳۵
گوشی تاشوی وان پلاس اوپن – OnePlus Open با طراحی جذاب، مشخصات فنی خیره کننده و دوربین های استثنایی به عنوان رقیب سرسخت گلکسی زد فولد ۵ رونمایی شد.
کد خبر : ۴۸۰۴۹

پس از مدتها تبلیغ و درز اخبار مختلف، سرانجام گوشی تاشوی وان پلاس به طور رسمی معرفی شد. این گوشی که وان پلاس اوپن نام دارد، نخستین تلاش این کمپاني صاحب نام و محبوب چینی در عرصه گوشی های تاشو به شمار رفته و قرار است با طراحی کوتاه تر و عریض ترش راحت تر در دست جا گرفته و کاربری ساده تری داشته باشد.

 

این گوشی به نوعی مدل گلوبال گوشی اوپو فایند N3 به شمار می رود که با سخت افزار مناسب تری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

گوشی OnePlus Open در حالت بسته از یک صفحه نمایش ۶.۳۱ اینچی بهره خواهد برد که پانل هایی امولد با رزولوشن ۲۴۳۴ در ۱۱۱۶ پیکسل خواهد داشت. این پانل از فناوری LTPO 3.0 بهره برده و نرخ رفرش متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می کند. علاوه بر این ، نسبت عرض به طول این صفحه نمایش ۲۰:۹ بوده و روشنایی آن ۱۴۰۰ نیت در حالت معمولی و ۲۸۰۰ نیت در حالت بیشینه است.

 

علاوه بر این، صفحه نمایش وان داخلی این گوشی هم اندازه ای ۷.۸۲ اینچی داشته و رزولوشنی ۲۴۴۰ در ۲۲۶۸ پیکسل را ارائه می کند. پانل به کار رفته در این صفحه نمایش هم مشابه نمایشگر داخلی امولد بوده و از فناوری LTPO 3.0 با امکان ارائه نرخ رفرش ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. بعلاوه، نسبت عرض به طول صفحه نمایش داخلی ۱.۰۷۸۵:۱ است و همان سطح شگفت انگیز روشنایی را ارائه می کند.

 

این گوشی در دو رنگ مختلف سبز و مشکی رونمایی شده است. قاب پشتی مدل سیاه رنگ از چرم مصنوعی ساخته شده و در نمونه سبز رنگ شاهد استفاده از شیشه در قاب پشتی هستیم. به دلیل همین تفاوت در جنس موارد مورد استفاده، وزن مدل سیاه رنگ ۲۳۹ گرم بوده و مدل سبز رنگ وزن ۲۴۵ گرمی دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ ۲۵۳ گرم وزن دارد.

نویسنده:
حمید سقای حسینی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها