آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
بازدید:۴۴۴
صد آنلاین | یروهای دموکراتیک سوریه «قسد» از حمله به سه پایگاه ارتش ترکیه در مناطق شمالی سوریه خبر دادند. همزمان نیروهای ترکیه پایگاه‌های «یگان‌های کُرد» را در مناطق مختلف هدف قرار دادند.
کد خبر : ۴۸۰۳۴

به گزارش صد آنلاین ، یروهای دموکراتیک سوریه «قسد» از حمله به سه پایگاه ارتش ترکیه در مناطق شمالی سوریه خبر دادند. همزمان نیروهای ترکیه پایگاه‌های «یگان‌های کُرد» را در مناطق مختلف هدف قرار دادند.

 

 

 


 به نقل از العربی الجدید، «قسد» در بیانیه‌ای اعلام کرد، در واکنش به حملات و تجاوزات ترکیه به مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال شرقی آن، طی عملیاتی به پایگاه‌های ارتش ترکیه در مناطق متعدد شمال سوریه حمله کرد و تعدادی از نیروهای ترکیه زخمی شدند.

«قسد» پایگاه نظامی نیروهای ترکیه در شمال غربی حسکه را با موشک و راکت هدف قرار داد و ارتش ترکیه هم در پاسخ مناطق تحت کنترل قسد در حومه حسکه را بمباران کرد.

وزارت دفاع ترکیه هنوز بیانیه رسمی در مورد این حملات به پایگاه‌های خود صادر نکرده است اما اعلام کرد، پنج تن از نیروهای قسد را از پای درآورده است که طبق ادعای این وزارتخانه تلاش داشتند به دو منطقه «شاخه زیتون» و «چشمه صلح» حمله کنند که تحت کنترل گروه‌های مخالف در شمال سوریه قرار دارند.

در همین راستا، ارتش ترکیه با توپخانه اردوگاه «صیدا» و دو منطقه دیگر را در استان رقه هدف گرفت اما هنوز تلفات آن اعلام نشده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها