آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
بازدید:۲۳۹
صد آنلاین | نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور گفت: چند دهه است که حق ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت قدرت‌های غربی در حال پایمال شدن است.
کد خبر : ۴۷۸۷۱

 

به گزارش صد آنلاین ، روبرت بیگلریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور  درباره جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت: همه مردم دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستند. این جنایات در استمرار رویکرد سلطه‌طلبانه، حق‌کشی و ظلم‌پرور رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

 

 

 


وی اظهار کرد: چند دهه است که شاهد هستیم حق ملت فلسطین در حال پایمال شدن است و حق زیستن در سرزمین آبا و اجدادی‌شان سرکوب و منکوب می‌شود آن هم تحت تاثیر قدرت‌های غربی که اوج آن را در حملات اخیر و نقطه برجسته آن کشتار غیرنظامیان در بیمارستان المعمدانی غزه بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت از جمهوری آذربایجان تلاش می‌کند در منطقه شرایطی ایجاد کند که سلطه‌طلبی خود را نشان دهد و به زعم خود خطر ایران را خنثی کند، اما ایران قدرت منطقه‌ای است و در کنار حق‌طلبان به‌خصوص مردم فلسطین است.

بیگلریان تصریح کرد: الان شرایط به طوری شده که حلقه ژئوپلیتیک قفقاز و خاورمیانه درهم تنیده شده و نقش ایران در هر دو منطقه بسیار برجسته است.

وی تاکید کرد: امیدوارم همسایگان ایران عقلانیت به خرج دهند و سعی کنند جدای از خاموش کردن این آتش در غزه در کنار روندی باشند که بتوانند ملت فلسطین را به حق خود برسانند.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها