۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
بازدید:۳۱۲
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در نظر دارد تا در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش استفاده کند.
کد خبر : ۴۷۷۲۹

بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌‎اش میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

آنها در حالی قدم به این دیدار خواهند گذاشت که هنوز تکلیف بسیاری از مصدومان این تیم مشخص نیست و این شرایط کار را برای ژاوی و دیگر بازیکنان بارسا در همین چند هفته ابتدایی فصل دشوار کرده است. 

 

 




افزایش تعداد مصدومان این تیم نگرانی‌ها از وضعیت آنها را افزایش داده است و روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که ژاوی در حال بررسی شرایط است و این احتمال وجود دارد که از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش در این دیدار استفاده کند. 

 

 

 

هرچند سرمربی جوان بارسلونا هنوز تردیدهای بسیاری در این زمینه دارد و معتقد است که استفاده از بازیکنان ذخیره در این دیدار شاید شانس پیروزی آنها و کسب سه امتیاز مهم را کاهش دهد اما به نظر می‌رسد که با وضعیت به وجود آمده چاره دیگری نداشته باشد. 

بارسلونا چهارشنبه هفته آینده باید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار برود و شنبه بعدی هم در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت که یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل است. 

با توجه به این وضعیت به نظر می‌رسد که ژاوی چاره‌ای جز فرصت دادن به بازیکنان نیمکت نشینش برای حفظ آمادگی و استراحت دادن به ستاره‌ها در بازی برابر اتلتیک نخواهد داشت.

 

 

21111aqw

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها