آخرین اخبار
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
بازدید:۲۵۹
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان با تمام تلاش و فشارهای وارد بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، نتوانسته‌اند جلوی تفکر انقلابی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومین را بگیرند.
کد خبر : ۴۷۶۵۷

 روح الله نوری امروز در مراسم اجلاسیه شهدای وحدت در زاهدان گفت : جوانان این کشور در جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی کرده و اجازه تجزیه کشور را به دشمنان ندادند.

وی افزود: امروز در جای جای کشور و در بلاد اسلامی و فراتر شاهد ثمره خون شهدا هستیم،  دشمنان با تمام تلاش و فشارهای وارد بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، نتوانسته‌اند جلوی تفکر انقلابی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومین را بگیرند.

 

 


سردار نوری  با اشاره به رشادتها و خدمات سردار شوشتری بیان کرد: ایشان را از سال 1362 میشناسنم و آوازه رشادهایشان بر کسی پوشیده نیست در سیستان و بلوچستان نیز منشا محرومیت زدایی بوده اند.

وی با بیان اینکه هنوز کار تمام نشده و باید همیشه آماده باشیم، دقت کنیم و لحظه ای غفلت نکنیم که دشمن فرصت سو استفاده پیدا کند، هر فردی در هر جایگاهی و موقعیت شغلی فرهنگی، اجتماعی سیاسی و .. حضور دارد باید به وظیفه خود به درستی عمل کرده و این فرصت خدمت را از دست ندهد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نباید زبان دشمنان شویم، نباید اجازه بدهیم جوانان مان زبان دشمنان شوند، انقلاب از ما انتظار غفلت و فرصت سوزی ندارد.

گفتنی است در پایان چهاردهمین یادواره شهدای وحدت و امنیت سیستان و بلوچستان سردار «حسین الماسی» به عنوان فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی و سرهنگ «سید محمد حسینی» به عنوان فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی معرفی شدند.

همچنین از تندیس «شهید نورعلی شوشتری» در این مراسم رونمایی و از خانواده شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/21111ش

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها