۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
بازدید:۶۳۷
اپل قصد دارد نسخه ارزانتری از هدست ویژن پرو را همراه با تراشه آیفون تولید کند. همچنین در نسخه ارزان امکان پشتیبانی از قابلیت EyeSight  وجود ندارد
کد خبر : ۴۷۲۱۱

نسخه ارزان هدست ویژن پرو با نام نسخه پریمیوم دارای دوربین‌های خارجی کمتر خواهد بود. علاوه بر آن از تراشه آیفون در این هدست به جای تراشه مک استفاده می‌شود.
طبق گزارش خبرنگار بلومبرگ مارک گرمن اپل قصد دارد با ایجاد تغییرات قیمت هدست ویژن پرو را کاهش داده و آن را در محدوده ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار نگه دارد. این در حالی است که قیمت ویژن پرو اصلی از ۳۵۰۰ دلار آغاز می‌شود.
هدست ویژن پرو اپل یک هدست واقعیت ترکیبی است که قیمت بسیار زیادی برای مصرف کنندگان دارد. از این رو اپل قصد دارد با ساخت نسخه ارزان این هدست کاربران بیشتری را به مصرف آن جذب کند.
طبق گزارش گرمن نسخه ارزان بدون نمایشگرهای داخلی و از وضوح پایین‌تر پشتیبانی می‌کند. همچنین اپل برخی از سنسورها و دوربین‌های خارجی را نیز حذف خواهد کرد. بدین ترتیب ویژگی EyeSight روی یک نمایشگر اولد رو به بیرون دیگر ارائه نخواهد شد. طبق گزارش گرمن نسخه پروبیوم این هدست در حال ساخت است و همچنین با جایگزینی لنزهای داخلی به جای لنزهای زایس وزن این هدست نیز بسیار کاهش می‌یابد. هنوز از زمان عرضه این هدست به طور دقیق مشخص نشده اما احتمالاً اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها