۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
بازدید:۷۴۸
صد آنلاین | مأموران پلیس استان البرز در عملیات‌های جداگانه موفق شدند از خانه یک زن قاچاقچی و یک خودروی سمند، حدود ۹۰ کیلو تریاک کشف کنند.
کد خبر : ۴۷۱۷۲
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ علی سلیم‌پور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 11 کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی زن در منطقه کمالشهر کرج خبر داد.

 

 

 


وی ادامه داد: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی تهران بزرگ، فعالیت یک زن در زمینه قاچاق مواد مخدر محرز شد. پس از شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه کمالشهر، مأموران با هماهنگی مقام قضائی به آنجا اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان 11 کیلوگرم تریاک کشف شد. 

توقیف سمند با 78 کیلو تریاک در البرز  

سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز نیز از کشف 78 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو سمند در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: در این عملیات 2 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در  پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های فردیس و نظرآباد مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر مقدار قابل توجهی تریاک را از یکی از استان‌های غربی کشور بارگیری کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال آن به شهرستان فردیس است. 

وی افزود: پس از ردزنی خودرو حامل مواد مخدر از مبدأ تا مقصد، در یک عملیات مشترک خودرو مورد نظر در شهر فردیس توقیف و 2 نفر در این عملیات دستگیر شدند. در بازرسی از خودرو متهمان 78 کیلوگرم تریاک کشف و پس از تشکیل پرونده به همراه متهمان به مرجع قضائی تحویل شد. 

نادربیگی در پایان با بیان اینکه پلیس با برخورد با سر شبکه‌های توزیع مواد مخدر قصد مبارزه با این بلای خانمان سوز را دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان نیز می‌توانند در این مسیر یاریگر پلیس بوده و اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار ماموران بگذارند.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها