آخرین اخبار
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
بازدید:۵۶۱۵
صد آنلاین | کمال کامیابی‌نیا در حاشیه تمرین امروز ذوب‌آهن گفتگویی کوتاه با خبرنگاران داشت.
کد خبر : ۴۷۱۲۲

کاپیتان سابق پرسپولیس غم جدایی ندارد!

به گزارش صد آنلاین ، کمال کامیابی‌نیا بعد از ترک پرسپولیس کم صحبت و آرام کار خود را در ذوب‌آهن دنبال می‌کند اما امروز حضور خبرنگاران در زمین تمرینی این تیم باعث شد تا آنها مجالی برای گفتگو با این بازیکن باتجربه و سابقا ملی‌پوش داشته باشند.

البته مصاحبه کمال شاید چندان طولانی و جنجالی نباشد اما صحبت‌های کاپیتان پیشین پرسپولیس در لباسی دیگر حتما خواندنی است.

 

 

او در این گفتگو در خصوص برنامه‌ریزی عجیب لیگ برتر و شرایط ذوب‌آهن صحبت کرد و در پایان صحبت‌هایش هم از مسئولان درخواست کرد شرایط را برای حضور زنان در همه استادیوم‌ها فراهم کنند‌.

 

 

این گفتگو را عینا در ادامه می‌خوانید؛ با تمام سوالات و حرف‌هایی که در طول مصاحبه ردوبدل شده است:

* یک تمرین پرفشار و شاداب برای ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر پیش از بازی با مس رفسنجان. از تمرین امروز و شرایط تیم بگویید‌.
با خوشرویی: تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. اردوی خیلی خوبی هم در تهران داشتیم و به هماهنگی کامل رسیدیم‌. در حال حاضر با تفکرات کادرفنی جلو می‌رویم و امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم. خدا را شکر در ۵-۶ بازی گذشته نتایج خیلی خوبی گرفتیم اما باید بیشتر تلاش و تمرین کنیم. فکر می‌کنم امسال با تفکرات جدیدی که وارد ذوب‌آهن شده، تیم جدیدی را خواهیم دید.

 

بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، کامیابی‌نیا رهبر ذوب‌آهن در شگفتی‌سازی این فصل لیگ برتر خواهد بود.

خودتان هم یک مصدومیت داشتید که رفع مصدومیت شد و برگشتید. شرایط‌تان چطور است؟
اول فصل مصدومیتی از ناحیه همسترینگ داشتم و روی آن کار کردم و توانستم برگردم و به تیم کمک کنم. خدا را شکر در دو بازی گذشته این اتفاق افتاد و امیدوارم بتوانم که روندم را ادامه بدهم و به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم.

 

* شما سال‌ها در پرسپولیس کار کردید و پس از آن یک‌ تغییر در تیم‌تان رخ داد. این تغییر برایتان خوب بوده است؟
بدون مکث پاسخ می‌دهد: از انتخابی که کردم، خیلی راضی هستم و خوشحالم اینجا هستم. ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و اینجا به آرامش رسیدم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و انشاالله که ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود برسد.

 

 

کمال کامیابی‌نیا که همیشه گفته بود دوست دارد خانواده‌اش بازی او را از نزدیک ببینند، در گفتگوی امروز خود به حضور بانوان در استادیوم اشاره کرد.

* برنامه لیگ تا نیم فصل اعلام شد. امسال ما برنامه‌ریزی عجیبی داشتیم و شرایط ذوب‌آهن هم که بدتر بود. بعضی از بازی‌هایتان ۴-۵ روز فاصله دارد و بعضی مسابقات ۱۰-۱۲ روز. این فاصله‌های عجیب چقدر می‌تواند روی ذوب‌آهن تأثیر بگذارد؟
با لحن منتقدانه: این مسائل شامل همه تیم‌ها شده است. به هر حال باید یک برنامه‌ریزی در ابتدای فصل صورت می‌گرفت و به همه تیم‌ها اعلام می‌شد. متاسفانه یک برنامه‌ریزی اشتباه صورت گرفت اما خوشبختانه برنامه مسابقات تا هفته پانزدهم اعلام شد. من برنامه‌های تیم را که می‌بینیم، ۱۰-۱۲ روز فاصله بین مسابقات است که زیاد است. امیدوارم در نیم فصل دوم سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهد و به همه تیم‌ها کمک کند که در شرایط بازی باشند. به هر حال با این شرایط لیگ فرسایشی می‌شود و تعداد مصدومیت‌ها بالا می‌رود و برای کادرفنی و بازیکنان سخت می‌شود. امیدوارم نیم فصل دوم برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهند که لیگ خوبی داشته باشیم.

 

 

صحبت پایانی؟
امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی شود و در کل ورزشگاه‌های کشورمان جایگاه ویژه‌ای برای بانوان در نظر بگیرند که بتوانند بیایند و از بازی‌ها لذت ببرند، چون حق‌شان است. امیدوارم سازمان لیگ و هر کسی که مدیریت این کار را بر عهده دارد، از حق بانوان دفاع کند تا وارد ورزشگاه‌ها شوند و ببیند و لذت ببرند. ما چیزی از کشورهای دیگر کم نداریم و امیدوارم همه بانوان عزیز بیایند از فوتبال لذت ببرند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها