۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
بازدید:۲۷۵
صد آنلاین | رئیس پارلمان لبنان هشدار داد، اگر طرح کوچاندن ساکنان نوار غزه عملی شود، نقشه تجزیه کل منطقه اجرا خواهد شد.
کد خبر : ۴۶۹۳۹
 

به گزارش صد آنلاین ،  رئیس پارلمان لبنان امروز دوشنبه درباره طرح رژیم اسرائیل برای کوچاندن ساکنان نوار غزه از این منطقه هشدار داد و گفت که با این کار کل منطقه تجزیه خواهد شد.

 

 

 


رئیس پارلمان لبنان افزود: «اگر طرح کوچاندن از غزه تحقق پیدا کند، مقوله امنیت ملی عربی بر باد خواهد رفت و کل منطقه تجزیه و تقسیم خواهد شد».

پیش‌تر رئیس پارلمان لبنان گفته بود: آیا جامعه بین‌المللی به مدرک و دلیلی مبنی بر جنایتکار بودن اسرائیل نیاز دارد.

دهمین روز حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه از اولین دقایق بامدادی با بمباران مناطقی در نوار غزه آغاز شد و وزارت بهداشت این منطقه اعلام کرد که 2750 نفر در این حملات شهید و 9700 تن درگیر زخمی شده‌اند که عمدتا زنان و کودکان هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان در حال بمباران محله‌های مسکونی و مناطق اطراف بیمارستان‌ها و مدارس هستند که خسارت زیادی به این مراکز غیرنظامی وارد می‌کند. «فرنچسکا آلبایز» گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل این تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر را کشتار جمعی و توطئه این رژیم برای تخلیه غزه از ساکنان آن را پاکسازی قومی خواند.

جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه صرفا محدود به بمباران مراکز غیرنظامی نیست؛ بلکه حمله به خبرنگاران و اصحاب رسانه، نیروهای دفاع شهری، آمبولانس‌ها و تجهیزات بهداشتی و تیم‌های پزشکی و ... نیز همچنان در دستور کار صهیونیست‌ها بوده و درواقع این‌ها بانک اهداف اسرائیل در غزه به شمار می‌روند!

رژیم صهیونیستی در تجاوزات خود متمرکز بر آسیب رساندن به مراکز حیاتی از جمله بیمارستان‌های غزه بوده و به بمباران مناطق اطراف بیمارستان الشفا و بیمارستان قدس ادامه می‌دهد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها