آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
بازدید:۲۳۳
صد آنلاین | عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد دهمین روز شده‌است که حملات سبعانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی شدت یافته و شمار کشته‌ها رو به افزایش است؛ در این حال جامعه بین‌المل و کشورهای غربی تنها به لفاظی برای جلوگیری از حملات بسنده کرده‌اند.
کد خبر : ۴۶۷۷۷

به گزارش صد آنلاین ،  آمریکا و کشورهای غربی متحد واشنگتن برای کاهش فشارهای داخلی به لفاظی‌ها برای پایان دادن به جنگ ادامه می‌دهند و در عمل از رژیم آپارتاید حمایت کرده و تجهیزات نظامی در اختیار این رژیم قرار می‌دهند. در تازه‌ترین حمایت نظامی به رژیم آپارتاید، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در قاهره مصر اعلام کرد که واشنگتن هم اکنون بخش بزرگی از کمک‌های امنیتی به اسرائیل را آغاز کرده است.

 

 

 




همچنین شورای اروپا در بیانیه‌ای از همه طرف‌های درگیر خواست که روند صلح بر اساس راهکار دو کشور را فورا احیا کنند و با «مقامات قانونی فلسطین» همکاری کنند تا از تشدید بحران جلوگیری شود.

در این بیانیه ادعا شده است، اتحادیه اروپا متعهد به صلح پایدار مبتنی بر راه کار دو کشوری از طریق روند صلح خاورمیانه است. ما بر نیاز به تعامل گسترده با مقامات قانونی فلسطین و همچنین شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی که می‌توانند نقش مثبتی در جلوگیری از تشدید بیشتر تنش داشته باشند تأکید می‌کنیم.



اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها