۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
بازدید:۴۹۲
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ نفر از کارکنان یکی از ادارات شهرستان تاکستان که از مدیران ۲ شرکت خودرویی اقدام به دریافت رشوه میلیاردی کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر : ۴۶۷۰۲
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه 2 نفر از کارکنان یکی از اتحادیه‌های صنفی به بهانه صدور مجوز فعالیت قانونی و جلوگیری از پلمب این شرکت ها از مالکان 2 شرکت خودرویی مبلغ هنگفتی وجه نقد و رشوه دریافت کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

 

 

 


وی با بیان اینکه مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی این 2 نفر را در محل کار خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، افزود: تحقیقات مأموران حاکی از این بود که یکی از این افراد به منظور فک پلمب دفتر یک شرکت خودرویی از مدیر عامل آن مبلغ یک میلیارد تومان وجه نقد، 2 کیلوگرم شمش طلا و 3 دستگاه گوشی هوشمند آیفون 14 دریافت کرده‌اند.

ابراهیمی ادامه داد: نفر دوم نیز  به بهانه تسهیل در صدور مجوز قانونی فعالیت از مدیر شرکت دیگر مبلغ 3 میلیارد ریال وجه نقد، یک دستگاه لپ تاپ و یک دستگاه یخچال به عنوان رشوه دریافت کرده اند.

 

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل برهم زنندگان فضای اقتصادی و عوامل حیف و میل سرمایه شهروندان و سرمایه گذاران در این شرکت های خودرویی ایستاده و برابر قانون با آن ها برخورد خواهد کرد.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها