۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
بازدید:۹۸۱
روز گذشته رندرهای جدیدی از شیائومی ۱۴ پرو فاش شد که نشان می‌دهد شیائومی در این دستگاه از ماژول دوربین عقب بزرگتر نسبت به نسل قبل بهره برد است
کد خبر : ۴۶۶۱۷

رندرهای جدید شیائومی ۱۴ پرو نشان می‌دهد این گوشی نیز مانند نسل قبل خود دارای نمایشگر با حاشیه بسیار اندک است. همچنین در بالای صفحه نمایشگر یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی قرار دارد. نمایشگر شیائومی ۱۴ پرو ۶.۶ اینچ است که نسبت به نسخه قبل کوچک‌تر شده است.

ماژول دوربین مربعی در قاب پشتی با چهار لنز قرار گرفته و در اطراف بدنه نیز از فریم فلزی تخت برای این گوشی پرچمدار استفاده شده است. در سمت راست بدنه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار دارند در پایین آن نیز درگاه USB C به همراه اسلات سیم کارت میکروفون و بلندگو تعبیه شده‌اند. بلندگوی دوم نیز در قسمت بالای نمایشگر قرار دارد. منابع منتشر کننده این رندرها صحبتی از وزن دستگاه نکرده اند.

احتمالاً پرچمدار بعدی شیائومی مجهز به چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام از راه می‌رسد در صورت صحت تاریخ رونمایی احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. شیائومی قصد دارد ابتدا این گوشی را در بازار چین عرضه کند سپس نسخه جهانی آن به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها