۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بازدید:۱۱۲۴
صد آنلاین | آخرین دقایق بازی و تلاش مدافع اردن برای ارسال یک توپ بلند با پرس شدید سعید عزت‌اللهی همراه شد که ناگهان مدافع حریف را به اشتباه انداخت.
کد خبر : ۴۶۳۳۶

عزت‌اللهی در حالی توپ آخرین مدافع اردن را گرفت که او با دو دست هافبک تیم ملی را سرنگون کرد اما عزت‌اللهی هرطوری که بود و در حالی که روی زمین قرار داشت، پاس خود را به  روزبه چشمی رساند.

 

 

نکته جالب اینکه ایران در این لحظات کاملا تحت فشار قرار داشت و حتی بیم آن میرفت که گل تساوی هم زده شود اما فشار ناگهانی عزت‌اللهی روی مدافع حریف و توپ‌گیری زمینه‌ساز موقعیتی شد که با ضربه مهرداد محمدی به گل سوم ایران انجامید.

 

 

عزت‌اللهی که در دوران قلعه‌نویی هافبک دفاعی فیکس تیم ملی بوده، در بازی با اردن نیز عملکرد خوبی داشت و تا پایان هم در زمین ماند تا حضور در کنار روزبه چشمی و احمد نوراللهی را تجربه کند. در زمان حضور نوراللهی او ویژگی تدافعی بیشتری داشت اما با ورود چشمی اختیار عمل بیشتری پیدا کرد و به خط حمله هم اضافه شد.

 

نکته مهم در مورد او این است که در هر دو بخش توانایی خوبی دارد و می‌تواند با هر کدام از این بازیکنان زوج خود را تشکیل دهد و در عین حال با تجربه بالا، خود را به عنوان یک مهره کارامد تعریف کرده است.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها