آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
بازدید:۳۴۹
صد آنلاین | یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قتل عامی که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند بعد از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده است و قطعا آن‌ها از بین می‌روند.
کد خبر : ۴۶۲۵۴

 

به گزارش صد آنلاین ، جواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی در ارتباط با عملیات روانی رسانه‌ها برای سرپوش گذاشتن روی جنایت صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: معمولا در اینگونه بحث‌ها کمتر به علل و اصلی این مسائل می‌پردازیم. ماهیت قضیه آن است که کابینه یهودی و مقامات یهودی اسرائیل را اداره می‌کنند و تفکر این‌ها و ماهیت و اهدافشان مشخص است.

 

 

 


وی ادامه داد: آیا برای مردم کشورمان توضیح دادیم که این‌ها بر اساس تلمود اسرائیل را اداره می‌کند و آیا کسی می‌داند در تلمود چه نوشته شده است.

او افزود: در تلمود صریحا نوشته شده است که غیر یهودی حیوان است و کشتن او عیبی ندارد و ده‌ها موضوع نظیر این حرف‌ها وجود دارد و دستورالعمل زندگی آن‌ها است و دروغگویی آن‌ها در رسانه‌ها تعجبی ندارد. این موضوع تنها برای امروز هم نیست و در تاریخ آن‌ها همیشه این رفتار‌ها وجود دارد.

این کارشناس درباره تعداد کشته‌های رژیم صهیونیستی و آمار‌های ضد و نقیضی که از طرف آن‌ها مطرح می‌شود اظهار کرد: این‌ها به طور واضح و مشخصی می‌خواهند بگویند که تلفات آن چنانی را نداشتند و ما شکست ناپذیریم  و دشمنان ما نمی‌توانند به ما ضربه بزنند. برای همین از دروغ و شایعات استفاده می‌کنند و هر کاری که می‌تواند اذهان عمومی را فریب دهد انجام می‌دهند تا بتوانند خودشان را بازیابی کنند.

وی افزود: در کنار این امر اقداماتی که در غزه انجام دادند بعد از جنگ جهانی دوم چنین قتل عامی بی سابقه بوده است و با وجود همه این‌ها  قطعا اسرائیلی‌ها از بین می‌روند و تنها بحث زمان است. به دلیل آن که امکان ندارد به رغم حمایت حامیان بزرگ در دنیا، مقابل ملتی که از تعالیم اسلام تغذیه می‌شوند و این گونه به آن  ظلم می‌شود، کاری از پیش ببرد؛ بنابر این  در بلند مدت قطعا اسرائیل از بین می‌رود.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها