۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بازدید:۷۷۴
وان پلاس قصد دارد اولین گوشی تاشدنی خود با نام وان پلاس اوپن را در ۱۹ اکتبر معرفی کند
کد خبر : ۴۶۲۱۱

اولین گوشی تا شدنی وان پلاس مجهز به دکمه ۳ حالته برای بی‌صدا کردن هشدارها بوده و نسبت به دیگر گوشی‌های تا شدنی ضخامت کمتری خواهد داشت. وان پلاس با کمک این گوشی وارد بازار گوشی‌های تاشو خواهد شد و وان پلاس اوپن اولین گوشی تاشو این شرکت محسوب می‌شود.

علاوه بر ضخامت کمتر، این گوشی ویژگی جالب دکمه سه حالته برای بی صدا کردن هشدار خواهد داشت که برای نخستین بار در یک گوشی تا شدنی به کار رفته است. کایندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد این گوشی می تواند تجربه کاربران را متفاوت از دیگر مدل ها بهبود ببخشد.

وی در این مورد گفته است: برای تولید این گوشی تاشو زمان زیادی برای طراحی صرف شده است. در طول دو سال اخیر بررسی های بسیاری انجام شد و با چالش های فنی بسیاری نیز روبرو بودیم.

بنیانگذار وان پلاس نیز معتقد است تولید کنندگان مسئول قیمت های بالای گوشی ها هستند و نیاز مشتریان تاثیر زیادی روی این موضوع ندارد. به گفته لیو، گوشی های تاشو بازار قادر به برطرف کردن نیاز کاربران نیستند. اما گوشی وان پلاس سبک بوده و ضخامت کمتری دارد. همچنین با هدف رقابت با دیگر گوشی ها ساخته نشده است.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها