آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
بازدید:۱۱۸۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان مانه‌وسملقان از کشف ۳۵ راس دام قاچاق به ارزش ۳ میلیاردریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۴۶۱۷۳

به گزارش صد آنلاین ، ظهر امروز سرهنگ مهدی مهران‌فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه‌وسملقان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده مواصلاتی شهرستان، ماموران پلیس این فرماندهی دو دستگاه ایسوزو باری مشکوک را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

 

 


وی گفت: در بررسی و بازرسی از خودروهای مذکور مشخص گردید که احشام مورد نظر قاچاق بوده و به صورت غیر قانونی از شهرستان در حال خارج شدن به مقصد استان‌های شمالی کشور بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه‌وسملقان افزود: دام‌های توقیفی فاقد مدارک و مجوز قانونی حمل و توزیع از سازمان دامپزشکی بوده و سپس طی هماهنگی با قاضی کشیک تعزیرات و بازرسان اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی، محرز گردید که احشام خارج از شبکه عرضه قانونی بوده است.

مهران‌فر با اشاره به اینکه دام و احشام قاچاق حدود ۳۵ راس و به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال می‌باشند، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. 

این مقام ارشد انتظامی گفت: مبارزه با احشام قاچاق یک تکلیف همگانی است که نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها