۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
بازدید:۴۳۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از انهدام باند ریگلاتورهای گاز شهری و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۳ سارق و مالخر شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.
کد خبر : ۴۶۱۵۸
 

به گزاش صد آنلاین ، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به کشف سرقت اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت  ریگلاتورهای گاز شهری در محلات مختلف شهرستان اسلامشهر،  اقدامات مأموران انتظامی آغاز شد. 

 

 


وی افزود: مأموران کلانتری 17 کامیونداران  تحقیقات در خصوص پرونده مذکور را آغاز کرده و دریافتند که سارقان با شگردی خاص اقدام به سرقت کرده و به سرعت نیز از محل متواری می‌شوند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: مأموران با تحقیق از مالباختگان و به‌کارگیری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند 3 نفر سارق و مالخر  را شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.

3 متهم مالی در شهرک صنعتی رباط‌کریم دستگیر شدند

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات صورت گرفته به 50  فقره سرقت ریگلاتورهای گاز شهری از شهروندان اعتراف و خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر مالخر که اقدام به خرید لوازم سرقتی می‌کرد، دستگیر و به خرید انواع ریگلاتورهای گاز شهری اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل فعالیت مالخر ، انواع لوازم سرقتی نیز کشف شد.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها