۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
بازدید:۱۱۹۷
نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی حاکی از این است که بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان برکناری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خواستار بوده و شکست در نبرد طوفان الاقصی را بزرگتر از شکست در جنگ اکتبر می‌دانند.
کد خبر : ۴۶۰۹۹

نتایج یک نظرسنجی که امروز (پنجشنبه) منتشر شده نشان می‌دهد ۸۴ درصد از ساکنان اراضی اشغالی بر این باورند که عملیات «طوفان الاقصی» در واقع شکستی برای سران سیاسی رژیم صهیونیستی بوده است.

همچنین ۹۴ درصد از شرکت‌کنندگان کابینه نتانیاهو را مسوول فروپاشی ساختار دفاعی در غلاف غزه دانستند.

 

 


وبگاه لبنان۲۴ همچنین خبر داده ۶۷ درصد از آن‌ها نیز اظهار کردند، شکست مفتضحانه در حمله روز شنبه بزرگتر از شکست در جنگ ۶ اکتبر سال ۱۹۷۳ بود.

 

 

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۹ درصد از آن‌ها به توان کابینه «بنیامین نتانیاهو» در مدیریت جنگ فعلی اطمینان نداشته، ۵۲ درصد از آن‌ها خواستار برکناری «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بوده و ۵۶ درصد نیز برکناری نتانیاهو را خواستار شدند.

 

 

وزارت بهداشت این رژیم امروز از افزایش تلفات در نبرد طوفان الاقصی به حدود ۱۳۰۰ کشته و ۳۱۹۲ زخمی که شرایط ۳۶۴ تن از آنها وخیم است، خبر داد.

مقاومت فلسطین صبح شنبه عملیات طوفان الاقصی را با شلیک هزاران موشک به سمت شهرک‌های واقع در غلاف غزه همزمان با نفوذ بی‌سابقه نیروهای مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی آغاز کرد.

 

 

رئیس رژیم صهیونیستی نیز امروز در کنفرانسی به شلیک ۵۰۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی اذعان کرده و این عملیات را فاجعه‌ای برای این رژیم خواند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها