آخرین اخبار
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
بازدید:۳۰۵
جذب لایک اینستاگرام چگونه اتفاق می­افتد؟ این سوال ­می­تواند سوال بسیاری از شما باشد، اینطور نیست؟ با یک ساعت گشتن در اینستاگرام خواهید فهمید که یکی از دلایل اصلی موفقیت اینفلوئنسرها، جذب لایک زیاد در ایستاگرام می­باشد.
کد خبر : ۴۶۰۱۷

جذب لایک اینستاگرام چگونه اتفاق می­افتد؟ این سوال ­می­تواند سوال بسیاری از شما باشد، اینطور نیست؟ با یک ساعت گشتن در اینستاگرام خواهید فهمید که یکی از دلایل اصلی موفقیت اینفلوئنسرها، جذب لایک زیاد در ایستاگرام می­باشد. در واقع مسئله تنها به دست آوردن لایک نیست. دریافت لایک، بازدید از پیج را افزایش می­دهد و در نتیجه افراد بیشتری با برند شما درگیر می­شوند. شما را دنبال می­کنند و روی محصولات و خدماتی که ارائه می­دهید، سرمایه گذاری می­کنند.

 

 

جذب لایک اینستاگرام یکی از عوامل مهمی است که اینفلوئنسرهای اینستاگرام را به موفقیت و کسب درآمد زیاد رسانده است. ما دو نوع قلب داریم. یکی قلبی که در بدنمان می­تپد و دیگری قلب کوچکی که در اینستاگرام وجود دارد. همان قدر که تپیدن قلب، ما را زنده نگه می­دارد، قرمز شدن قلب های کوچک اینستاگرام نیز باعث زنده نگه داشتن پیج اینستاگرامی شما می­شوند.

اگر تا بحال برای جذب لایک تلاش کرده باشید، حتما تا الان به این موضوع پی برده­اید که گرفتن لایک بیشتر از مخاطبان، آن طور که به نظر می­رسد آسان نیست. اما نگران نباشید هر کاری راه و چاره­ای دارد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ترفندهای جذب لایک اینستاگرام

اینستاگرام را نمی­توانید تنها در ارسال تصویر یا کپشن خلاصه کنید. لایک ها و کامنت ها تاثیر فوق العاده­ای روی میزان شهرت و یا فروش محصولات و موفقیت کسب و کارتان می­گذارند. برای اینکه بتوانید در جذب لایک برای پست های خود موفق شوید، باید حساب شده و با برنامه عمل کنید. اگر به دنبال نکاتی برای جذب لایک اینستاگرام هستید، باید بگوییم که این مقاله برای شما بسیار مفید است

 

جذب لایک با عکس های عالی و باکیفیت

روزانه تقریبا 95 میلیون محتوا در اینستاگرام پست می­شود. محتوایی که شما پست می­کنید نیز در کنار پست های سایر اینفلوئنسرها، برندها و یا دوستان و خانواده قرار می­گیرد. اگر خود را جای دیگر مخاطبان قرار دهید، جذب کدام نوع محتوا می­شوید. به نظر شما کدام یک از پست ها می­توانند شما را به خود علاقمند کنند؟

جذب لایک اینستاگرام با تصاویر باکیفیت یک اصل اساسی محسوب می­شود. چرا؟ به این دلیل که در اینستاگرام محتوای بصری حرف اول را می­زند. اگر می­خواهید مخاطبان را به سمت خود جذب کنید و از آنها لایک بیشتری بگیرید، عکس های عالی و فوق العاده در پیج خود قرار دهید. اگر نمی­دانید که عکس باکیفیت را باید از کجا پیدا کنید، به ابزارهای ویرایش عکس مانند Snapseed، MOLDIV، Perfect365 و BeFunky یک سری بزنید.

افزایش لایک با ارسال پست در زمان مناسب

انجام هر کاری زمان خاص خود را دارد. ارسال کردن پست در اینستاگرام نیز از آن دسته اقداماتی است که باید در زمان مناسب انجام گیرد. شما باید زمانی پست های خود را منتشر کنید که مخاطبان در اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارند.

اگر محتوای خود را در به موقع ارسال کنید، در اصل قدم مهمی برای جذب لایک اینستاگرام برداشته­ اید. در یک کلام، اگر می­خواهید جلوی چشم کاربران باشید، ضروری است تا محتوای خود را در زمان مناسب پست کنید. در این مورد پیشنهادهایی برای شما داریم:

  • جذب لایک با ارسال مداوم پست، امکان پذیر می­شود. اما به خاطر داشته باشید که در پست گذاری زیاده روی نکنید. شما قرار است با ارسال به موقع و مداوم پست در اینستاگرام خود را برای مخاطبان یادآوری کنید. نه اینکه آنها را از خود دلزده و خسته کنید. به طور متوسط ارسال 3 الی 4 پست در هفته می­تواند کافی باشد.
  • به موقع ارسال کردن تصاویر و محتواها را در زمان مشخص، تمرین کنید. طبق آمار به دست آمده بیشترین فعالیت کاربران اینستاگرامی عصرها بین ساعات 18 تا 22 می­باشد.
  • برای جذب لایک اینستاگرام بیشتر، سعی کنید بعد از ارسال محتوا، فعال باقی بمانید و به نظرات و کامنت های مخاطبان پاسخ دهید.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها