۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲
ایران-قطر فینال حساس و احتمالی:

دوشنبه جذاب: تقابل بزرگ در راه است

بازدید:۱۰۲۲
احتمال تقابل کارلوس کی روش و تیم ملی ایران در تورنمنت اردن یکی از جذابیت های این مسابقات خواهد بود.
کد خبر : ۴۵۸۳۳

 تیم ملی فوتبال ایران امروز برای حضور در تورنمنت چهار جانبه راهی اردن شد و فردا اولین تمرین خود را در این کشور برگزار خواهد کرد.

 

تیم ملی روز جمعه ساعت ساعت 21 به مصاف اردن خواهد رفت، همچنین دو تیم عراق و قطر در همان روز و  ساعت 18 مقابل هم قرار خواهند گرفت.

 

 

 


 

در صورت پیروزی ایران و قطر در مقابل اردن و عراق فینال جذابی در این تورنمنت شکل خواهد گرفت و ایران مقابل کارلوس کی روش سرمربی اسبق خود قرار خواهد گرفت. البته حالت دیگری هم وجود دارد که در صورت شکست ایران و قطر مقابل رقبا در بازی رده بندی این دو تیم به مصاف هم خواهند رفت که این اتفاق احتمال خیلی کمی دارد و تقابل در فینال امکانپذیر تر خواهد بود.

 


امیر قلعه نویی و کارلوس کی روش در زمان حضور این سرمربی پرتغالی در ایران اختلافات ریز و درشت زیادی با یکدیگر داشتند، حالا که قلعه نویی در تیم ملی ایران جانشین کارلوس کی روش شده است، این مصاف شاید برای هر دو آن‌ها حیثیتی و حساس تر از یک بازی دوستانه باشد.

 

 

دیدار نهایی و رده بندی تورنمنت اردن 24 مهر (دوشنبه) انجام خواهد شد، ساعت 18 به وقت ایران بازی رده بندی انجام خواهد شد و ساعت 21 بازی فینال برگزار خواهد شد، دوشنبه ساعت 21 تیم می تواند یک دیدار جذاب همراه با حساسیت های خاص برگزار شود.

 

21111zaqe

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها