۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
بازدید:۱۸۹
صد آنلاین | فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در ۶ ماه گذشته توسط نیروهای مرزبانی خبر داد.
کد خبر : ۴۵۶۱۸
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا، در رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) که صبح امروز در آب‌های پیرامونی بندرعباس به میزبانی دریابانی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به حساسیتی که از دیرباز و امروز در تنگه هرمز وجود دارد، ضرورت داشت که در تنگه هرمز جهت انسجام ملی و جلوگیری از تهدیدات آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی، رزمایشی را داشته باشیم.

 

 

 


وی افزود: در حد یک لشکر، مجموعه دریابانی استان‌های جنوب کشور از روز دوشنبه رزمایش را آغاز کرده‌اند و به برکت قرار گرفتن در ماه ربیع‌الاول نام این رزمایش محمد رسول الله (ص) انتخاب شده است.

گودرزی عنوان کرد: وسعت این رزمایش 640 مایل مربع معادل 2 هزار و 71 متر مربع است و 75 شناور در کلاس‌های مختلف از استان‌های ساحلی حضور دارند و نیروی دریایی ارتش و سپاه نیز در برگزاری آن همکاری داشتند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رزمایش، مهارت‌آموزی است و اعتقاد داریم این رزمایش‌ها نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و واحدهای عملیاتی برای پاسخگویی کارآمد، آماده‌سازی می‌شوند.

فرمانده مرزبانی فراجا مقابله با سرقت‌های دریایی و مقابله با قاچاق مواد مخدر را از دیگر اهداف این رزمایش دانست و گفت: مقابله با انواع قاچاق در راستای تحقق شعار سال، دیگر هدف این رزمایش است. لازم به ذکر است بیش از 15 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مجموعه مرزبانی در 6 ماهه نخست سال کشف شده است.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها