آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
بازدید:۵۲۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تنها نکته مثبت بازی استقلال با مس رفسنجان کسب ۳ امتیاز بود.
کد خبر : ۴۵۲۵۸

شاهرخ بیانی درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: بازیکنان بعد از ۴۰ روز، یک بازی رسمی در لیگ برتر را انجام دادند و این مدت بازی نکردن اصلاً برای هیچ تیمی خوب نیست. فاصله‌ای که بین بازی‌های لیگ برتر افتاده، اصلا درست نیست و مسئول این اشتباه سازمان لیگ است. همه مربیان حاضر در لیگ برتر ناراحت هستند، چون بازیکنان باید در شرایط تمرین و مسابقه باشند. اگر بین بازی‌ها فاصله بیافتد تا بازیکن دوباره بیایید وارد شرایط مسابقه شود، رسیدن به آمادگی مطلوب زمان‌بر خواهد شد. همان‌طور که در بازی استقلال هم مشهود بود بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند و بازی سرعت کافی را نداشت. در نهایت فقط تنها چیزی که برای استقلال خوب بود، کسب سه امتیاز بازی و صدرنشینی در جدول لیگ برتر بود.

 

 


وی افزود: در بازی استقلال و مس رفسنجان زیبایی فوتبال را کم دیدیم، چون هر دو سرمربی نسبت هم شناخت داشتند و بازی بسته‌ای بود. نفر به نفر یکدیگر را می‌شناختند و آنچنان موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. هر دو تیم تعویض‌های زیادی داشتند و تمامی بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند.

تعطیلات بین هفته‌ها مانند تعطیلات پیش فصل شده

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه انگار بازی‌های لیگ برتر تازه شروع شده است، عنوان کرد: همیشه عیار تیم‌ها در هفته‌های ششم و هفتم مشخص خواهد شد، اما این‌قدر فاصله بین هر بازی زیاد است، که تا تیمی می‌آید نقاط ضعف و قوت‌اش را بشناسد، مسابقات تعطیل می‌شود و بازیکنان از شرایط مسابقه بیرون آمده‌اند. این تعطیلات ۴۰ روزه بین هفته‌ها مثل تعطیلات پیش فصل شده است. این برنامه‌ریزی مسابقات روی همه تیم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد و بازیکنان لطمه می‌خوردند. بازیکن بداند هر هفته قرار است بازی کند، انگیزه دارد و سر موقع همه کارهایش را انجام می‌دهد. همچنین اگر بازی‌ها هر هفته ادامه داشته باشد، بازیکنان‌ زیر نظر کادر فنی و مربیان همه موارد آماده‌سازی را با نظم و انضباط به جلو می‌برند.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: کشورهای آسیایی که در مقدماتی جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، انتخابی المپیک، بازی‌های آسیایی هانگژو و نماینده باشگاهی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت دارند، هیچ کدام مسابقات لیگ‌شان را تعطیل نکرده‌اند. تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان حضور دارند و به طور منظم بازی‌های لیگ خودشان را سر موقع تعیین شده، انجام می‌دهند.

بیانی خاطرنشان کرد: هر کسی رقابت‌های لیگ برتر را برنامه‌ریزی کرده، برنامه غلطی را نوشته است. تیم امید در انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کرد و تیم ملی بزرگسالان هم دو بازی دوستانه داشت، نباید مسئولان سازمان لیگ ۴۰ روز مسابقات لیگ برتر را تعطیل می‌کردند. مگر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بود که این همه روز رقابت‌ها را تعطیل کردند؟

منبع: میزان

انتهای پیام/21111zaq

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها