آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
بازدید:۵۸۱
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۱۳۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی در استان آذربایجان غربی، خبر داد.
کد خبر : ۴۴۸۴۸

 سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز و تقویت مولفه های امنیت عمومی در سطح استان آذربایجان غربی، طی عملیاتی منسجم، با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان، پلیس امنیت عمومی در طول ۳ روز موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش  سلاح غیر مجاز  فعالیت داشتند، را شناسایی کنند.

 

 


وی تصریح کرد: با رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۳۴ قبضه سلاح (۶۵ قبضه سلاح جنگی و ۶۹ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و  قاچاقچیان  سلاح را در سراسر استان نخواهد داد، بیان داشت: در این زمینه ۱ باند بزرگ متلاشی و در این عملیات ۳۰نفر متهم  دستگیر  و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

 

 

منبع: رکنا

انتهای پیام/21111ش

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها