آخرین اخبار
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
بازدید:۵۷۱
صد آنلاین | سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفت که رکن اطلاعاتی ارتش این رژیم مغلوب حماس شد.
کد خبر : ۴۴۸۱۹

به گزارش صد آنلاین ، سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که ارتش این رژیم شکست بزرگی از نیروهای حماس خورد.

 

 


سرهنگ دوم «جاناتان کانریاکاس» سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ساختار نظامی ارتش (رژیم) اسرائیل در این حمله شکست سختی خورد. وی با اشاره به غافلگیر شدن نیروهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که باید به این مسئله به طور جدی رسیدگی شود.

شاخه نظامی حماس روز شنبه بزرگترین حمله سال‌های اخیر را علیه نیروی صهیونیستی انجام داد. صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در حال حاظرباید تمرکز بر دفاع از صهیونیست‌ها، خارج کردن فلسطینی‌ها از اراضی و جلوگیری از تشدید تنش باشد.

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عصر امروز گفت که ما در آستانه پیروزی بزرگ و فتحی آشکار در جبهه غزه هستیم.

وی در ادامه گفت: «چه کسی تصور می‌کرد که شاهد قهرمانی و شجاعت مردان مقاومت باشیم که به پیروزی رسیدند؟»

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: «غزه امروز ننگ شکست را از امت (اسلام) پاک می‌کند.»

هنیه اضافه کرد: «این نبردی است که آزادسازی بیت‌المقدس، سرزمین و مردم‌مان و آزادی اسیرانمان از زندانهای اشغالگر صهیونیستی را آغاز می‌کند.»

وی گفت: «ما به آنها و به تمام دنیا هشدار دادیم که درباره آنچه که در بیت المقدس و مسجدالاقصی می‌گذرد، سکوت نخواهیم کرد حتی اگر همه سکوت کنند».

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «بیش از ۶ هزار نفر از زندانیان‌مان در زندان‌های اشغالگران زیر شکنجه و آزار به سر می‌برند.»

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها