آخرین اخبار
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
علوی عضو شورای شهر خبر داد:هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است
بازدید:۱۰۷۴
صد آنلاین | عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است، گفت: هدف از این کار استفاده بیشتر و بهتر مردم از خدمات تفریحی و گردشگری شهر تهران است.
کد خبر : ۴۴۵۴۰

به گزارش صد آنلاین ، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرگزاری فارس، گفت: تشکیل هلدینگ گردشگری شهر تهران یکی از خبرهای خوبی بود که در روزهای پایانی هفته گردشگری و در آغازین روزهای هفته تهران همزمان با میلاد نبی اکرم(ص) منتشر شد.

 

 

علوی عضو شورای شهر خبر داد:هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است

 

 

وی افزود: حدود ۱۰ سال است که ضرورت تاسیس هلدینگ یا سازمان گردشگری در مدیریت شهری مطرح است اما در همه این دوران ها به دلایل متعدد هیج پیشرفتی در این موضوع حاصل نشده بود.

 

 

وی گفت که هدف نهایی و غایی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران است چرا که صرفا با مدیریت یکپارچه است که شهرداری تهران می تواند خدمات گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به شهروندان تهرانی ارائه کند.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تشکیل هلدینگ گردشگری را مقدمه سازمان گردشگری عنوان کرد و گفت: شهردار تهران احکامی برای شورای گردشگری صادر کرد و مسئولیت آن را نیز خودشان بر عهده گرفتند و دبیرخانه هلدینگ گردشگری را نیز به مجموعه شرکت نوسازی عباس آباد واگذار کردند.

 

 

وی اظهار امیدواری کرد: انشالله این اتفاق به تجمیع گردشگری مدیریت شهری کمک کند که این تجمیع بتواند میزان خدمات را افزایش و شهروندان بیشتری بتوانند از فضاهای گردشگری که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد استفاده کنند.

 

 

رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم با تشکیل هلدینگ گردشگری نسبت به ساماندهی موزه ها و خانه موزه هایی که در اختیار شهرداری تهران قرار  دارد که اکنون کمتر از ۲۰ درصد انان مورد بهره برداری قرار دارد، اقدام شود و نسبت به مرمت آثار تاریخی و میراثی شهر تهران و شناساندن آنان به شهروندان در سطح شهر و همچنین صنایع دستی و کارآفرینی به صورت یکپارچه اقدام شود.

 

 

علوی گفت: همه این اقدامات برای این است که حال شهروندان تهرانی ما بهتر از اکنون باشد و ما هم بتوانیم به رشد و ارتقای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهر تهران کمک کنیم.

 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها