۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
بازدید:۸۷۳
اوپو قصد دارد از گوشی تا شدنی جدید خود با نام Find N3 مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کند
کد خبر : ۴۴۴۳۷

گوشی تاشو بعدی اوپو با نام Find N3 دارای مشخصات مهمی خواهد بود که می‌تواند به عنوان رقیب گلکسی زد فولد ۵ در نظر گرفته شود. طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر خوشنام دیجیتال چت استیشن گوشی تاشو بعدی این برند چینی با نام اوپو Find N3 مجهز به نمایشگر داخلی ۷.۷۸ اینچ است که نسبت به نسل قبلی با نام فایند N2 با نمایشگر اصلی ۷.۱ اینچ بزرگتر است. صفحه نمایش بیرونی نیز ۶.۳ اینچ خواهد بود. پنل اولد در نمایشگر گوشی تا شدنی Find N3 با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به کار گرفته شده است.

طبق خبرهای تایید نشده اپو در این گوشی از سیستم دوربین سه‌گانه شامل دوربین ۴۸ مگاپیکسل اصلی و یک دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده کرده است. همچنین دو دوربین سلفی شامل یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی نیز در آن قرار گرفته اند.

تکنولوژی کاهش نویز به کار گرفته شده در دوربین‌های این گوشی می‌تواند در شرایط کم نور نویز را به شدت کاهش دهد. در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده که به همراه ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی اوپو Find N3 دارای باتری ۴۸۰۵ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.


 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها